Translate

пятница, 9 октября 2015 г.

Найпоширеніші помилки у вашому магазині на Etsy

Самые распространенные ошибки при открытии и ведении магазина - причины, по которым не будет продаж и поиск будет работать очень плохо, но их можно исправить! Как это сделать - читайте подробнее.

Перевод на русский translate.google.ru/ постим в переводчик мою ссылку на гайд, кликаем "перевести", жмем снова по ссылке и она откроется на русском.

Найпоширеніші помилки у вашому магазині на Etsy.

Дуже багато людей роблять однакові помилки, які на перший погляд неважливі, але можуть зіпсувати усі ваші мрії на продаж.

Як відкрити магазин без помилок

Існує мало інформації стосовно цих помилок, або вона застаріла. У цій статті я спробую пояснити те, про що маю уяву й мабуть, це комусь допоможе.

 

1. Помилка перша: двомовний магазин - "мене немає у пошуку".

Якщо в вас двомовний магазин, найчастіше це російська + англійська, потрібно уважно заповнювати дані у віконцях. Якщо ви напишете англійською текст у віконці Russian, його не буде помітно у пошуку. Також те саме з тегами - пошуковими словами. Для тексту та тегів на англійській існує інше віконце - English, тільки туди й потрібно писати текст. А у віконцях других мов прийнято писати текст-дубляж на тієй мові, яка є супутником, у нашому віпидку це російська. Якщо в вас немає віконця English, його потрібно умикнути. Далі про це буде нижче.

Але писати на російській на Етсі немає сенсу, бо тут свої через Етсі не купують майже ніколи, а якщо забажають, то напишуть вам й скоріше за все продаж буде за межамі Етсі - оплата банківською карткою й таке інше. Так що не марнуйте час й заповнюйте всі дані англійською.

Якщо у вас в опису товара є таке речення:

You're viewing this listing in its original language. Need help with translation?

Щоб побачити цей напис, треба переключити основну мову сайта на англійську - у самому низу сторінки є ця кнопка, поряд із валютою - якщо мова Етсі обрана російська, ви не побачите цей напис!

Це означає, що ви допустили дуже серйозну помилку. Ваш магазин не шукається по тегах та по опису. Покупці просто вас не бачать, який би шикарний товар у вас там не був. Так що так, негайно потрібно це виправити. Як? Це дуже просто:

Обрати мови додатково можна тут (верхня панель, значок хатинка - це ваш магазин):
Your shop ----> Shop Settings ----> Shop Languages ----> Additional Language Enrollment
  
Обираєте англійську. Після цього зайдіть у редагування товару й ви побачите, що з'явились 2 додаткові вікна - для опису та тегів. Туди потрібно писати всю інформацію. Далі потрібно відредагувати вручну усі ваші товари, тобто перенести дані у віконця для анлійської - бо Етсі нічого сам не перенесе, він тільки додає цю форму. Потім перевірте пошук - все повинно запрацювати як треба. 

Будьте уважні! 
Якщо ви реєструвались на англійській мові, то такої проблеми в вас не може бути, бо є тільки англомовні віконця. Це стосується тільки тих, в кого 2 мови або тільки російська без додавання англійської.

2. Помилка друга: Пейпал приймаю на свій пейпал акаунт або кредитну картку - "немає посередника". Україна не має повноцінного Paypal

Коли ви ставите засоби розрахунку, потрібно бути дуже уважним. Ви повинні чітко усвідомлювати, як же ви будете отримувати кошти за свої вироби. Але люди досить часто неуважні до цього й тиснуть усе підряд.

Якщо ви живете в Україні або у Білорусі, то ви не можете приймати гроші через Пейпал. Лише витрачати. Тому в Україні ми працюємо з посередником, якщо хочемо приймати Пейпал. На Етсі це необходність - більшість покупців звикло так розраховуватися, + Пейпал це надійна транснаціональна кампанія, яка несе відповідальність за гроші, які в неї потрапляють. Тому покупці відчувають себе впевнено, коли розраховуються засобом Пейпал. 

Ви можете мати акаунт Пейпал та через нього розраховуватися за послуги Етсі (комісії, поновлення товару). Також через нього можете купувати щось у іноземців. Але запам'ятайте - в Україні неможна приймати гроші на свій акаунт Пейпал, він в нас поки що неповноцінний. Мати пейпал акаунт для прийняття розрахунку на Етсі необов'язково, можна користуватись ємейлом посередника.

Ми в Україні працюємо з посередниками westernbid та seller-online
Я користуюсь послугами Селлера й мене він повністю влаштовує, це надійна кампанія. Відгуки про посередників можна почитати в інтернеті. Також вони працюють з магазинами на www.ebay.com

Якщо обираєте Селлер, в ньому все зрозуміло написано - інструкція для Етсі 
Усе інше про цього посередника також можна почитати на їх сайті. Особоливо про умови виводу грошей ось тут 

На моєму скриншоті нижче вказано, куди треба вписали ємейл від Селлер-онлайн, щоб усі платежі проходили правильно й гроші зараховувались вам. 
Увага! Для магазину Етсі пишіть не свій ємейл Paypal (якщо він у вас є), а загальний ємейл Селлер-онлайн paypal@protektion.com  
Те ж саме стосується й Вестернбіду, якщо ви обрали його своїм посередником - пишіть їх загальний ємейл!



Уважно подивіться. Щоб приймати кошти гарантовано та без багатьох проблем, серед засобів розрахунку залишіть лише засіб Paypal. Усе інше в Україні та Білорусі не приймається, також й у Росії - є лише Paypal.

Так, можна робити свіфтові переводи за величезний %, але хто з покупців захоче переплачувати та ще й витрачати час, коли купити можна одним натисненням, как у Пейпалі? Або ще є Вестерн Юніон, чи інші засоби переводів - про усе це потрібно домовлятися довго та персонально з кожним покупцем. Щоб приймати через Вестерн Юніон та іншими засобами, залишають ще галку Other. Але майже ніколи покупці на це не йдуть, та ще ви отримаєте масу геморою. Тому залишайте Paypal й нічого іншого. У Пейпалі можна розраховуватися кредиткою, якщо навіть немає акаунту пейпал. Це зручний засоб у международній торгівлі. 

Без посередників можна приймати гроші на Пейпал у Росії, США, Канаді, Австралії, країнах ЄС та деяких інших країнах. В Україні, Білорусі - ще ні. 

Ви можете залишити інші засоби розрахунку, якщо дійсно знаєте, як будете ці кошти приймати. Для загальної маси людей галка Other непотрібна. Багато хто отримував продаж,  а потім не знав, як отримати свої гроші - і все це із-за цієї галки. 

Тож, розміркуйте й залишите найважливіше в засобах розрахунку, якщо ще це не зробили. 

Можливість купити в Україну (чи близьке зарубіжжя): - тимчасово включивши "інше" та домовитись про розрахунки в листуваннях. Щоб не платити % посереднику :) 

 3. Помилка третя: не можу приймати гроші на Пейпал (посередник є)

Таке теж трапляється. Чому? Уважно подивіться на ємейл, котрий ви вписали у графі Пейпал у засобах розрахунку. Якщо перед ним або позаду стоїть якійсь знак, або просто пусте місце перед ємейлом, він не буде коректно відображатися. Також мабуть помилка зроблена у назві ємейла - якщо пропустити або сплутати якусь букву, цього достатньо. Відредагуйте ємейл та запропонуйте покупцю спробувати купити ще раз - це якщо перший раз гроші не пройшли (стоїть приписка на покупці not paid). 


4. Помилка четверта: варіації. 

Навіщо потрібні варіації при додаванні товару? Щоб поупець одразу визначився, що конкретно він хоче, якщо, наприклад, в одному товарі ви виставили на вибір речі різних кольорів, або розміру, або кількість товару. У варіаціях також можна додавати різну ціну за різні речі. 

Ось що про це каже Етсі:

Once you add Variations, a buyer will be required to select an option before purchase. You'll be able to view the options they've selected on your Sold Orders, Receipts, and transaction emails.
Properties and options are not incorporated into Search.

А ось інструкція Етсі, як без помилок додавати варіації до свого товару https://www.etsy.com/help/article/3385?ref=help_search_result
усе просто та зрозуміло!

Тобто, варіації не потрібні у кожному товарі, лише там, де є вібір. Варіації не впливають на пошук, тому не потрібно писати в них щось наприклад тегів, сподіваючись, що це допоможе у пошуку. Деякі пишуть, це плутає покупців й зменшує шанси на продаж. Тому пишіть варіації лише по справах, а не всюди щоб було ))

5. Помилка п'ята: прострочені комісії Етсі. "Я не сплачую рахунки за продажі та поновлення товару".

Кожен місяць Етсі виставляє рахунок, якщо ви поновлювали товар (виняток - безкоштовні поновлення), також бере комісію з продажі. По-хорошому треба розрахуватися по 15 число наступного місяця. Якщо після 15 числа борг залишився, ви не можете поновлювати та редагувати свої товари. Ще пізніше магазин закриє Етсі за борги, раніше це було ще через 2 тижні після блоку поновлення, точніше не скажу. Навіщо це потрібно, якщо вам хочеться мати гарну репутацію, постійних покупців? Тому будьте уважні - не будьте боржниками Етсі. 

 

 6. Помилка шоста: недостатньо інформації про виріб.

 Що найважливіше повинен знати про бажаний продукт ваш покупець?

1. Матеріал
2. Розміри - у сантиметрах та дюймах
3. Вага, якщо це крупна річ - кілограми та фунти.
4.  Фото виробу з різних ракурсів. 
5. Інформація про нагляд за виробом - що можна, а що ні (наприклад, епоксидку не треба мочити, й таке інше).
6. Заповнені правила вашого магазину - відправлення, розрахунок,  умови повернення.

Ще бажано уникати фільтрів, які роблять колір виробу не таким, як у житті. Навіть якщо це гарне фото, але воно не відображає реальність, воно буде вводити покупця в оману. Потрібне це вам, якщо він виявиться невдоволеним та запитає потім з вас, чого купував одне, а отримав друге? Чи залишить поганий відгук.. ні, це не треба нам.

Аксесуари, біжутерія та особливо - одежа, швидше продаються, якщо серед фото є приклад на моделі. Люди хочуть знати, як виглядає річ на тілі. Те, що стосується предметів інтер'єру - бажано фото, яке показує річ в дії, наприклад, картина на стіні, лампа - увімкнена, й таке інше.

Також добре якщо на фото можна відчути реальний розмір виробу. Я деякі прикраси фотографую з монетами - американською та євро, щоб можна було порівняти.   

 Опис виробу може бути поширеним, якщо ви добре володієте англійською. Якщо ні - для початку достатньо й основної інформації. 


7. Помилка сьома: недостатня соціальна активність на Етсі

Ми звикли, що достатньо виставити виріб з описом та гарними фото й все. Мабуть, це ще десь працює, але з кожним роком майстрів становиться все більше, конкуренція зростає. На Етсі у 2009-2011 р. було майже вдвічі меньше товару, ніж у 2014 р. А далі різниця буде лише зростати. Думаєте, навіть за пошуком легко знайти вашу роботу серед 28 мільйонів? Спробуйте. Деякі товари будуть близко, а деякі - десь у дупі, пробачте за відвертість. 

Що робити? Треба рухатися. 
- збирати фаворити
- трежері 
- перегляди

Все це є у групах, й цим потрібно займатися регулярно, особливо якщо ви новенький магазин ще й про вас мало хто знає. 

Також ми освоюємо інші прощадки: пінтерест, фейсбук, ванело, твіттер, блоги. 
Детально про це можна говорити довго. Краще - починати діяти, навіть помаленьку, але це краще ніж сидіти та чекати. Якщо тільки чекати, багато тут не заробиш - з цим потрібно буде смиритись. 

Ось, на сьогодні все - самі поширені помилки тепер ви знаєте та більше того, знаєте навіть як їх виправити. Хай вам щастить! :) 

Читайте також: гайди для Етсі

Школа для продавців: Etsy School UA

 

Я дозволяю копіювати та поширювати, а також перекладати цю статтю на будь які мови, але - з посиланням на оригінал цієї статті або мій блог. Поважайте, будь ласка, мій час та авторське право, а також зусилля української команди на Етсі. З повагою, Анастасія Заліван.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...